PR събития

prPR събития и прояви

  • Публикации – във фирмени списания и други печатни издания, годишни отчети и доклади, справочници за потребителите; статии и интервюта;дигитални медии, социални мрежи,
  • Прояви – спонсориране на кулинарни, спортни и културни събития;
  • Новини и пресконференции – съобщения и информации за компанията, служителите и продуктите й по случай нововъведения и кризисни ситуации;
  • Коктейли – по случай годишнини, важни събития от деловия живот на компанията;
  • Обществено и социално значими дейности – в областта на обществени дейности, околна среда, потребителите и служителите;
  • Корпоративна идентичност – фирмено облекло, визитки, лого, офис материали;
  • Лобистка дейност – опити за въздействие върху законодателната власт.
  • Определяне на проблема в компанията – анализ на средата, определяне на главните цели на кампанията;

При PR събитията най- важното е формирането на взаимно разбиране между организацията и публиките й, както и доверието. Следващата важна стъпка е формиране на благоприятен корпоративен имидж на организацията и продуктите й, както  и поддържането му в кризисни ситуации. Това ние ще Ви го гарантираме!

 

 

 
 

Ако продължите да използвате сайта, вие се съгласявате с използването на бисквитки. повече информация

Използваме бисквитки, за да ви осигурим безпрепятствено и удобно използване на сайта. С последващо използване на страницата, се съгласявате с нашата политика относно бисквитките.

Затвори